Pompy wtryskowe i wtryskiwacze

Zajmujemy się naprawą, regeneracją, diagnostyką i testowaniem wtryskiwaczy i pomp wtryskowych układu Common Rail marki BOSCH i Delphi. Testujemy niektóre wtryskiwacze i pompy wtryskowe marki Denso.

regeneracja pomp wtryskowych regeneracja pomp wtryskowych

Do regeneracji pompy wtryskowej i wtryskiwaczy używamy tylko oryginalnych części zamiennych.

Procedura naprawy-regeneracji przebiega zgodnie z wymogami producenta i każdy produkt jest testowany indywidualnie według ustawień określonych przez producenta w oparciu o najnowsze dane testowe.

Pompy wtryskowe i wtryskiwacze obsługiwane są na najnowszej generacji sprzęcie BOSCH i Hartridge, który zapewnia utrzymanie odpowiedniej jakości i precyzji podczas montażu i naprawy wszystkich części.

wtryskiwacze do regeneracji wtryskiwacze-res-turbo

Profesjonalna diagnostyka, regeneracja i testowanie wtryskiwaczy i pomp wtryskowych układu Common Rail marki BOSCH i Delphi.

  • Profesjonalna diagnostyka, regeneracja i testowanie wtryskiwaczy i pomp wtryskowych układu Common Rail marki BOSCH i Delphi.
  • Serwis jest wyposażony w najnowszej generacji sprzęt marki BOSCH i Hartridge.
  • Mamy możliwość testowania niektórych wtryskiwaczy i pomp wtryskowych marki Denso.
  • Udzielamy  12 miesięcznej gwarancji  bez limitu kilometrów.

 Precyzyjność i kontrola technologiczna zapewniają wysoką jakość wyrobu, porównywalną z  fabrycznie nowymi częściami.

Informacja ogólna

  • Pompy wtryskowe i wtryskiwacze są regenerowane zgodnie z wymogami  producenta i są testowane indywidualnie wobec ustawień określonych przez  producenta w oparciu o najnowsze  dane testowe.
  • Montaż Pompy wtryskowej i wtryskiwaczy powinien być wykonany tylko przez  przeszkoloną i kompetentną osobę.
  • Przed montażem Pompy wtryskowej i wtryskiwaczy należy potwierdzić diagnozę, łącznie z identyfikacją i usunięciem przyczyny uszkodzenia.
  • Najczęstszą przyczyną uszkodzeń wtryskiwaczy i pomp wtryskowych jest zanieczyszczenie układu paliwowego spowodowane użyciem: zanieczyszczonego  paliwa, paliwa z domieszką wody, niewłaściwego paliwa.
  • Należy także sprawdzić czy numer usuniętej części odpowiada numerowi   montowanej części zamiennej bądź jej odpowiednikowi o innym numerze.
  • W celu zdobycia informacji na temat ustawień momentu obrotowego, kodowania bądź innych istotnych procedur, instrukcji czy zaleceń należy odnieść się do dokumentacji producenta pojazdu albo danych o naprawach.
  • Producenci zalecają usunięcie przewodów wysokiego ciśnienia, uchwytów i uszczelnień na czas wymiany wtryskiwaczy. Należy także wymienić uszczelnienie komory spalania oraz dokładnie sprawdzić stan i wyczyścić gniazda wtryskiwaczy przed montażem
  • Nie należy regulować ustawień ciśnienia na wymienianej części – jeżeli uważasz, że coś jest nie w porządku, proszę skontaktuj się z serwisem/dystrybutorem.
  • Układy Diesel operują pod bardzo wysokim ciśnieniem dlatego ważne jest zachowanie środków bezpieczeństwa w postaci ochrony oczu oraz rękawic ochronnych.
  • Produkt w folii może być „mokry” z powodu płynu kalibracyjnego używanego podczas procesu testowania.. Płyn kalibracyjny jest bezczynny i niepalny.