Zajmujemy się naprawą, regeneracją, diagnostyką i testowaniem wtryskiwaczy i pomp wtryskowych układu Common Rail marki BOSCH i Delphi. Testujemy niektóre wtryskiwacze i pompy wtryskowe marki Denso.
Do regeneracji pompy wtryskowej i wtryskiwaczy używamy tylko oryginalnych części zamiennych.
Procedura naprawy-regeneracji przebiega zgodnie z wymogami producenta i każdy produkt jest testowany indywidualnie według ustawień określonych przez producenta w oparciu o najnowsze dane testowe.
Pompy wtryskowe i wtryskiwacze obsługiwane są na najnowszej generacji sprzęcie BOSCH i Hartridge, który zapewnia utrzymanie odpowiedniej jakości i precyzji podczas montażu i naprawy wszystkich części.
Profesjonalna diagnostyka, regeneracja i testowanie wtryskiwaczy i pomp wtryskowych układu Common Rail marki BOSCH i Delphi.
- Profesjonalna diagnostyka, regeneracja i testowanie wtryskiwaczy i pomp wtryskowych układu Common Rail marki BOSCH i Delphi.
- Serwis jest wyposażony w najnowszej generacji sprzęt marki BOSCH i Hartridge.
- Mamy możliwość testowania niektórych wtryskiwaczy i pomp wtryskowych marki Denso.
- Udzielamy 12 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów.
Precyzyjność i kontrola technologiczna zapewniają wysoką jakość wyrobu, porównywalną z fabrycznie nowymi częściami.
Informacja ogólna
- Pompy wtryskowe i wtryskiwacze są regenerowane zgodnie z wymogami producenta i są testowane indywidualnie wobec ustawień określonych przez producenta w oparciu o najnowsze dane testowe.
- Montaż Pompy wtryskowej i wtryskiwaczy powinien być wykonany tylko przez przeszkoloną i kompetentną osobę.
- Przed montażem Pompy wtryskowej i wtryskiwaczy należy potwierdzić diagnozę, łącznie z identyfikacją i usunięciem przyczyny uszkodzenia.
- Najczęstszą przyczyną uszkodzeń wtryskiwaczy i pomp wtryskowych jest zanieczyszczenie układu paliwowego spowodowane użyciem: zanieczyszczonego paliwa, paliwa z domieszką wody, niewłaściwego paliwa.
- Należy także sprawdzić czy numer usuniętej części odpowiada numerowi montowanej części zamiennej bądź jej odpowiednikowi o innym numerze.
- W celu zdobycia informacji na temat ustawień momentu obrotowego, kodowania bądź innych istotnych procedur, instrukcji czy zaleceń należy odnieść się do dokumentacji producenta pojazdu albo danych o naprawach.
- Producenci zalecają usunięcie przewodów wysokiego ciśnienia, uchwytów i uszczelnień na czas wymiany wtryskiwaczy. Należy także wymienić uszczelnienie komory spalania oraz dokładnie sprawdzić stan i wyczyścić gniazda wtryskiwaczy przed montażem
- Nie należy regulować ustawień ciśnienia na wymienianej części – jeżeli uważasz, że coś jest nie w porządku, proszę skontaktuj się z serwisem/dystrybutorem.
- Układy Diesel operują pod bardzo wysokim ciśnieniem dlatego ważne jest zachowanie środków bezpieczeństwa w postaci ochrony oczu oraz rękawic ochronnych.
- Produkt w folii może być „mokry” z powodu płynu kalibracyjnego używanego podczas procesu testowania.. Płyn kalibracyjny jest bezczynny i niepalny.